Tuesday, 6 December 2011

Ombak rindu.

Assalamualaikum.. 
 Nak crita pasal ombak rindu…aku ni punya la tak sabar nk tgk crita ni smpai sanggup ajak incik muncit sy yg dr SEREMBAN tu balik ipoh jgk..agak kejam kan.. hehehe Lepas tu aku pun try la on9 tgk tiket wayang pkul brapa..Dgn confident nye aku pun adoi beli tiket tu guna incik muncit punya maybank2u..hahaha..hbs duit dye tortt..aku beli 4 tiket terus and harganya RM 53.00 coz plus Rm1.00 caj.. Ok melalut pasal tiket plak..crita ombak rindu ni kategori best sgt la..ada sedeh ada gelak2 tp aku bnyak gelak la sbb kawan aku yg nme yani tu kaki gelak..so ble time sdeh dye p gelak.aku xkisah sgt sbb aku dh bc nvel tu.hehe.
Ni la lagu yg duk ulang2 dlam crite ombak rindu tu sampai incik muncit sy dah hafal..cuba bygkan betapa bnyk kali ulang2.. Ape2 pun ombak rindu mmg terbaikkkkk…

No comments:

Post a Comment